Sekce 6
Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání
Místnost: EU111
Vedoucí sekce: doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D. a MgA. Eva Gažáková
Program:
Středa 16. 9. 2015 (13:15 – 14:45) | |
Mgr. Tereza Češková Mgr. Petr Knecht, Ph.D. |
Analýza fází řešení problémových učebních úloh ve výuce přírodovědy |
Mgr. Pavel Čopf | Soukromá škola jako zdroj nerovnosti ve společnosti? |
PhDr. David Greger, Ph.D. PhDr. Ing. Petr Soukup |
Ověření „Efektu velké ryby v malém rybníce“ (BFLPE) v kontextu českého vzdělávacího systému |
Mgr. Soňa Havlíková | Tacitní dimenze učitelova hodnocení žáků 1. stupně |
PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D. Mgr. Iva Červenková, Ph.D. |
Způsoby užívání učebních materiálů a studijní zvyky vysokoškolských studentů |
Středa 16. 9. 2015 (15:15 – 16:45) | |
PaedDr. Jitka Jursová, Ph.D. | Internet – prostředí podporující učení |
Mgr. Ján Knapík, Ph.D. | Hodnotenie vplyvu univerzitného pastoračného centra na osobu študenta |
RNDr. Mária Kolková, Ph.D. Mgr. Jana Trajová |
Prijatie reportu o pridanej hodnote vo vzdelávaní riaditeľmi škôl na Slovensku |
Čtvrtek 17. 9. 2015 (11:00 – 12:30) | |
Mgr. Jan Krása, Ph.D. Mgr. Martin Švanda |
Vliv pohádek na psychiku dítěte |
Mgr. Jan Nehyba, Ph.D. Mgr. Petr Svojanovský |
Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství |
doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. Mgr. et Mgr. Zuzana Vařejková |
Firmy z pohledu mezigeneračního učení: dotazníkové šetření |
prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr. Mgr. Kateřina Pevná |
Komunita v perspektivě mezigeneračního učení |
Čtvrtek 17. 9. 2015 (13:30 – 15:00) | |
RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D. | Sociální reprezentace zeměpisu a dalších školních předmětů |
Mgr. Pavla Sovová, Ph.D. Mgr. Eva Draská |
Čtení nahlas jako možnost využití sociálního kontextu pro rozvoj čtenářské gramotnosti |
PhDr. Josef Slowík, Ph.D. | Prosociální kritéria inkluzivního vzdělávání |
Mgr. Petr Chaluš | Demokratická kultura školy ve vztahu k učení |
PhDr. Michal Svoboda, Ph.D. | Přínos vzdělávacího oboru výchova ke zdraví z pohledu žáků základních škol |
doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D. | Výukové strategie podporující hodnoty inkluze na prvním stupni základní školy |
Čtvrtek 17. 9. 2015 (15:30 – 16:15) | |
Mgr. Petr Svojanovský Mgr. Jan Nehyba, Ph.D. Mgr. Barbora Šimůnková |
Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství |
Mgr., Bc. Vít Šťastný Mgr. Zuzana Svobodová |
Komparace formativního hodnocení ve Francii a v České republice |
PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. |
Aktuální formy komunikace mezi rodinou a školou |
PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. | Majoritní a romské dětí: učitelský pohled |